Kilolu Bakire Kız ile Seks Hikayem

Erotik Hikayeler 17 Şubat 2021

24 yaşındayım, Emre adım. Okuldan geçen sene mezun olmam lazımdı ama haylazlıklar falan derken bu süre uzadı. Ne yapabilirim? Eğlenmeyi seviyorum! Buradaki çevremi severim, kızlı & erkekli muhteşem bir arkadaş gurubum var ve seks, sohbet derken her türlü alkol… yani hayat güzel. Okula bu sene yeni bir kız geldi, Gamze isminde. Sanırım 100 kilo var! Arada arkadaşlar arasında şişman kız sikme esprisi yapardık ama şahsen ben bunu hiç deneyimlememiştim. Üstelik gamzeli falan tatlı bir hatun. Bir de diğer arkadaşlar yakınlaşmak için emek harcasalar da kızın sadece benle ilgilenmesi beni çekti. 2 hafta kadar önce bir arkadaşın evinde bununla karşılaştık.

Şişko Bakire Kızı Siktim! Neredeyse Bayılacaktı

Öğrenci evlerini bilirsiniz. Eğer alan memnun veren memnunsa boş bir o zaman boş bir oda her zaman bulunur. Gamze’yle az sohbet ettim, çok az nazlandı ve odaya geçtik. O andan sonra başıma gelenler enteresandı. Utanması çok fena. Evet kilolu olduğu için utanıyor tamam ama ben zaten bu nedenle olmak istiyorum. Gerçi soydukça açıldı, sevişmekten de bihaber ama gerçekten tatlı bir kız. Hele o kocaman götüne bayıldım. Bir de teninin rengini görmelisiniz, su gibi. Ben bu kilolularla zaman geçirme işini daha sık düşünmeliyim. Derken yalama, elleme aşaması başladı. Sakso çekmeyi bilmese de ne kadar gibine kadar ittirirsem ittireyim, bana mısın demiyor. E sert olmama da dayanıyor. Bu kıza götten de vurmalıyım diye düşündüm ama önce ama geçireyim! E ne de olsa farz. Domalttım, sikimin başını geçirirken birkaç kere döndüm baktım, acaba göte mi sokuyorum diye çünkü hem çok dar hem de nasıl desem kız acı çekiyor. Allah Allah diyerek şaşkınlığı üzerimden attım ve kökledim. Bir de ne göreyim? Kan! Bu şişko bakireymiş. Ama ben o abazalıkla o an bunu düşünemem ki bozuldu zaten, yapıştırdım.

Üstelik daha önce “sert severim” demiştim. Madem o inliyor ve madem ben bundan etkileniyorum. Daha da sert vurmalıyım dedim ve bayılttım neredeyse şişko hatunumu. E bir de yalvar yakar götten geçirdim. Daha sonra sohbet ederken ona karşı sıcak hissettiğimi anladım. Bakireydin dedim, merak etme ben istedim dedi. E o zaman neden anal yaptırmadın, sonra yaptırdın dedim. Önemli değil, merak etme başın derde girmez dedi. Aradan 1 hafta geçti. İşin enteresan yanı bu kızı görmek istiyorum ama sadece sikmek için değil, sanırım ilk defa bir kız beni etkiledi, hem de çok!

Etiket yok

478 toplam görüntüleme, 4 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Arkadaşım Ben Karısını Sikerken Kameraya Almak İstiyor

    Adı: diyor ki 6 Ekim 2021 - 0 Yorumlar

    Grup seksle hiç ilgilenmemiştim. Bir yerlerde yaşandığını biliyorum ama bana göre mi? Kiminle & ne zaman? Bu gibi durumlar var ya? Daha heves etmeden sıfır alaka olmanıza neden oluyor. Oysa, insanın başına her zaman her şey gelebilir, derler. Bana da bu durum oldu! Hiç ummadığım anda kendimi grup bir seks içinde buldum. Hakan ve eşiyle […]

  • Lütfen Emre Çıkart, Amım Çok Acıyor

    Adı: diyor ki 17 Ekim 2021 - 0 Yorumlar

    22 yaşındaydım evlendiğim zaman, eşim ise 19. Köyden aldık eşimi, biz Almanya’daydın yine. 1 ay kadar sürmedi düğün ki âdettendir dediler, yüzünü bile göremedik ama çok memnun kaldım. Çok güzel bir eşim var çok ahlaklı, marifetli. Güzellik açısından o zaman şu andan çok daha iyiydi. Renkli gözleri, incecik beli ve teni. İlk gördüm, iyi ki […]